aankomst Bangkok

15 januari 2018 - Bangkok, Thailand

Na een zeer goede vlucht te hebben gehad met Aeroflot (ja die Aeroflot waar je zelf het vliegtuig nog moet aan trappen) ben ik veilig aangekomen in de madness van Bangkok.
30 graden, lange broek aan, verdwaald en een glimlach van oor tot oor op m'n gezicht.
Zoveel indrukken, echt helemaal geweldig. Ben met één of andere oude bus naar de Kao san road gegaan, dat is "the place to be" in Bangkok. Het hostel waar ik verblijf ligt daar op 10 minuten loopafstand vandaan. Het is echt een geweldig hostel, super schoon en helemaal vol met nederlanders. Voor dat ik het wist hadden we een groep van 10 mensen en zijn we met ze alle uit geweest, eerst gezellig streetfood gegeten en daarna wezen stappen. Hoogtepunt van de avond was de "Pingpong show". Kwam uiteindelijk rond half 3 weer aan het bij hostel, heb nog zeker 2 uur in de lounge gehangen. Vandaag een fiets tour geboekt, dus ga lekker de brakke tourist uithangen. Ik hou jullie op de hoogte. Tot de volgende reis blog

1. Wie:
    16 januari 2018
    Erg leuk !!!!
  2. Rob:
    19 januari 2018
    De pingpong show, is dat die show war vrouwen pingpongballetjes uit hun vagina schieten?